امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۱۵ تعداد بازدید: ۴۳۳
print

برگزاری جشن های دهه کرامت بصورت مردمی و خودجوش در دلفان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان گفت:جشن های دهه کرامت تحت نظر این اداره در مناطق مختلف بصورت مردمی و خودجوش برگزار می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی بابیان این خبر گفت: مراسم جشن‌های دهه کرامت در شهرستان دلفان به‌صورت کاملاً مردمی تحت نظر این اداره برگزار می‌شود و تا پایان این دهه ادامه دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان افزود: با توجه به شعار امسال در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، سعی شده است بر موضوع گسترش فرهنگ همدلی و هم‌زبانی در جامعه پرداخته شود.
وی گفت: در برنامه‌های امسال سعی شده است تا در حد توان برنامه را به‌صورت شهرستانی برگزار کنیم تا اثربخشی بیشتری داشته باشد بنابراین از ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی شهرستان استفاده کرده‌ایم.
شاهیوندی اظهار داشت: دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی در سطح شهرستان دلفان است و باید نسل جوان از برکات این دهه مبارک بهره‌مند شود.
وی عنوان کرد: این دهه که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می‌شود به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل‌شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان در خاتمه گفت: تشریح مسائل اعتقادی، پاسخ به مسائل شرعی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی،برگزاری گفتمان‌های دینی، آذین‌بندی معابر و مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه کرامت در دلفان برگزار می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.