امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲۳ تعداد بازدید: ۹۱۳
print

تجلیل اداره تبلیغات اسلامی دلفان از خبرنگاران شهرستان

برگزاری مراسم تجلیل وتکریم روز خبرنگار در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد

 

 
 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی لرستان، آئین تکریم و تجلیل از خبرنگاران شهرستان دلفان در محل دفتر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد. حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در این مراسم با اشاره به رسالت خبرنگاران و اسباب نامگذاری این تاریخ به‌عنوان روز خبرنگار اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تجلیل، یادآوری و گرامیداشت روز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است. وی از خبرنگاران خواست تا با رعایت تقوا، امانت داری، صداقت وشجاعت، آنچه را که حقیقت و واقعیت هست منعکس کنند وخداوند وخدمت به خلق او راهمواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلامشاهیوندی تصریح کرد: اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی روز خبرنگار از جایگاه ارزشی شهادت برخوردار شده که این شهید در مقابله با نظام سلطه جهانی بوده از اهمیت چند جانبه‌ای برخوردار است زیرا این مسئله نشان می‌دهد که اگردر رسالت خبرنگاری افرادی علاقه‌مند،فداکار و ایثارگر نداشته باشیم در این راه موفقیت های چندانی بدست نمی آید.

شاهیوندی در پایان با تبریک این روز عزیز به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی از همراهی و همگامی خبرنگاران رسانه های شهرستان دلفان و همکاران ایشان با سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و انعکاس اخبار فرهنگ دینی و مذهبی و قرآنی قدردانی و تشکر کرد.

امین فاضلی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان هم در این مراسم با تبریک روز خبرنگار؛ گفت: امروز روز روز پاسداشت تلاش بی وقفه بزرگانی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی و خرد و مردم داری پای نهادند. وی ضمن تکریم و پاسداشت تلاش های خبرنگاران رسانه ها شهرستان دلفان و همکاری ایشان با اداره تبلیغات اسلامی گفت: خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پو هستند شایسته تکریم و احترام و سپاس و قدرشناسی هستند. در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران رسانه های شهرستان دلفان تجلیل شد

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.