امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۴/۲۹ تعداد بازدید: ۴۶۶
print

سفر یک روزه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به شهرستان دلفان

 

حجت‌الاسلام قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در سفری یک روزه از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفات بازدید به عمل آورد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، فعالین فرهنگی مذهبی شهرستان دلفان با حجت‌الاسلام و المسلمین قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمی که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان برگزار گردید، حجت‌الاسلام قدرتی پس از استماع نظرات، پیشنهادات و خواسته های شرکت کنندگان در این برنامه در سخنانی با تاکید بر نقش فعالین فرهنگی، مذهبی و جهادی در توسعه وترویج فرهنگ دینی و آموزه های اسلامی و نیز با اشاره به کارکرد اجتماعی آنان که نمونه اعلای آن در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بروز یافت، خواستار تداوم تعاملات فعالین حوزه های مختلف فرهنگی مذهبی و جهادگران با سازمان تبلیغات اسلامی در راستای برنامه ریزی و راهبری فرهنگی جامعه گردید.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام مناسبتی عید غدیر و محرم با حمایت همه جانبه از برگزاری مراسم به‌ویژه در محرم افزود: طبق نظر ریاست مکرم سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت فعالین فرهنگی مذهبی تمامی مراسم محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح هیئات برگزار می‌گردد.


حضور در مراسم افتتاحیه حوزه علمیه ریحانه الرسول (س) خواهران شهرستان دلفان، سرکشی و بازدید از مدرسه صدرا و بازدید و رصد برنامه های فرهنگی تبلیغی روحانیون مستقر شهرستان دلفان نیز از جمله برنامه های سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان به شهرستان دلفان بود.

پس از بیانات ایشان حجت‌الاسلام عالی پور از فعالین حوزه غدیر، از رایزنی با اداره کل بازرگانی، غله و خیرین صنف قنادی و چاپ بنر در مرکز استان لرستان جهت فروش حواله ای و دولتی برنج، شکر، شیرینی، چاپ بنر، پارچه نوشته و پرچم به مسئولین تشکل های دینی جهت استفاده در عید غدیر خبر داد.

گفتنی است: حجت‌السلام بیرانوند و جعفر پور مسئولین حراست و امور قرآنی، آقای امیری معاونت اداری مالی و خانم قنبری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این برنامه حضور داشتند و با فعالین مرتبط با حوزه کاری خود دیدار و گفتگو نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.