امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۲ تعداد بازدید: ۸۱۹
print

فعالیت ۶۰ مبلغ در شهرستان دلفان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از فعالیت ۶۰ مبلغ در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت­ الاسلام علی شاهیوندی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، ضمن اعلام این خبر،گفت: مهم­ترین وظیفه مبلغین در جامعه، اشاعه ارزشهای معنوی و تبلیغ دین مبین اسلام میان عموم مردم، خصوصا قشر جوان و نوجوان است.

وی افزود: در این راستا به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزه علمیه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)شهرستان دلفان در سال جاری بیش از ۶۰ روحانی،اعم از حوزوی، دانشگاهی و سنتی در مساجد، جلسات خانگی، مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان مشغول فعالیت می­باشند که از اهم فعالیت­های آنان می­توان به اقامه نماز جماعت، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی، بیان احکام و اخلاق اسلامی، پاسخ گویی به سؤالات شرعی و ارائه خدمات مشاوره­ای اشاره کرد.

حجت­ الاسلام شاهیوندی اظهار داشت: مسئولان باید زمینه را جهت ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مبلغین دین مبین اسلام فراهم کنند چرا که ارتباط با روحانی، ارتباط با دین و احکام است و سبب آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با مباحث اعتقادی و اسلامی می­شود که خود در کلیه جوانب زندگی واجتماعی آثار مطلوبی در پی خواهد داشت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.