امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱۰/۴ تعداد بازدید: ۹۳۴
print

گردهمایی روحانیون مستقر شهرستان سلسله برگزار شد

جلسه ماهیانه و هم اندیشی تبلیغی روحانیون مستقر شهرستان سلسله در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، جلسه ماهیانه و هم اندیشی تبلیغی روحانیون مستقر شهرستان سلسله با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی، روحانیون مستقر و طرح هجرت این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله ضمن بیان خداقوت و تقدیر و تشکر از حسن فعالیت تبلیغی روحانیون در مناسبت‌های مذهبی گذشته گفت: اخلاق، انضباط و وجدان تبلیغی از اصول اصلی فعالیت تبلیغی روحانیون است و باید در جهت تاثیرگذاری بر مردم و جامعه ابتدا خود عامل به آن باشیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: ایام دهه فاطمیه فرصت مناسبی برای حضور در بین جوانان و نوجوانان است و با اجرای گفتمان‌های دینی و چهره به چهره بر تبیین معارف دینی و اخلاقی و مقابله با شبهات دینی و آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کرد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه شهرستان سلسله نیز با تقدیر از تلاش‌های تبلیغی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی و روحانیون شبکه تبلیغ گفت: امروزه در شرایط ناعادلانه جنگ تبلیغی و رسانه‌ای قرار داریم و باید روحانیون با رسالت انقلابی در امید بخشی و پاسخ به مطالبات دینی مردم و انتقال دهنده خواسته‌های آنان به مسئولین قدم بردارند.

وی تقوا و فروتنی و دوری از کبر و تکبر را لازمه کار تبلیغی برشمرد و افزود: شیطان رجیم پیوسته در کمین متدینین و مومنین است تا درفرصتی مناسب در افکار و اندیشه و نیت آنان رخنه کند و لغزشی را مرتکب شوند که باید با خودسازی و مبارزه با هوای نفس خود را مهیای تبلیغ شایسته دین کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.