امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۱۵ تعداد بازدید: ۷۳۸
print

برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) در۳۵مسجد شهرستان دورود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود از برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)در ۳۵ مسجد،حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود با اعلام این خبر افزود:طی برنامه‌ریزی‌های مختلفی که با هیئت امنای مساجد شهرستان به مناسبت ولادت امام رضا(ع) انجام شده در بیش از ۳۵ مسجد،حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود، دکلمه و خواندن شعر،اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایزبرگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود در ادامه با اشاره به این موضوع که، آیین‌های ولادت امام رضا (ع) در نقاط مختلف شهرستان با شور و شوق خاصی برگزار و ارادتمندان هرآنچه را که در توان دارند برای عرض ارادت به مولای خود در طبق اخلاص قرار می‌دهند،متذکر شد: در روز ولادت امام رضا (ع) نیز در برخی خیابان‌ها و نقاط شهر مردم به طور خودجوش اقدام به تهیه شیرینی و شربت و توزیع در بین رهگذران کردند.
حجت‌الاسلام تقویان در خاتمه با بیان اینکه امام رضا (ع) الگو و اسوه و نمونه کامل برای زندگی اسلامی است تصریح کرد: دهه کرامت و روز میلاد امام هشتم امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ رضوی در جامعه است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.