امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۴/۲۷ تعداد بازدید: ۴۴۴
print

برگزاری جلسه ماهانه امامان روستای شهرستان دورود

 

جلسه ماهانه امامان روستای شهرستان دورود در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، جلسه ماهانه امامان روستا، روحانیون طرح هجرت و امامان پایگاه های اجتماعی دورود با موضوع برنامه های هفته عفاف و حجاب و دهه ولایت در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه روحانیون شبکه تبلیغ پیرامون مسائل فرهنگی به‌ویژه حوزه عفاف و حجاب و نیز راهکارهای بهبود وضعیت عفاف و حجاب در جامعه و همچنین برنامه های پیشنهادی دهه ولایت به‌ویژه عید سعید غدیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام مهدی شاملوئی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود از مبلغین خواست در اجرای امر تبلیغ جذب جوانان و نوجوانان به مساجد ها و واگذاری اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی به جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ دورود با اشاره به اهیت اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: روحانیون شبکه تبلیغ می بایست در جلسات و برنامه های خود، در رابطه با کارکردهای فردی و اجتماعی مبحث حجاب، آیات و روایات مربوط با این موضوع، مضرات بی‌حجابی و همچنین تشویق و ترغیب به حجاب و عفاف برای مخاطبین خود از اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان صحبت کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.