امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ تعداد بازدید: ۱۱۳۴
print

تجمع عظیم مردم و هیئت‌های مذهبی شهرستان دورود در حمایت از حریم ولایت و اعلام انزجار از آشوبگران اخیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود، از تجمع عظیم مردم و هیئت های مذهبی این شهرستان در حمایت از حریم ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود، از تجمع عظیم هیئت های مذهبی،مادحین،روحانیونو آحاد مختلف مردم شهرستان دورود در حمایت از حریم ولایت و محکومیت و تبری از آشوبگران اخیر خبر داد.

وی گفت،روحانیون،هیئت های مذهبی،مراکز قرآنی،کانونهای فرهنگی تبلیغی و مردم ولایت مدار شهرستان دورود روز چهارشنبه ۱۵ دیماه ۹۶ ساعت ۱۰ صبح با تجمع در میدان امام حسین(ع) گردهم آمدند تا انزجار خود را از آشوبگرانی که اموال و سرمایه های ملی را تخریب و به غارت بردند اعلام و حمایت همه جانبه خود را از مقام عظمای ولایت اعلام نمودند.
حجت‌الاسلام تقویان ادامه داد: تجمع کنندگان که تعداد آنان بی سابقه بود، با سردادن شعارهای انقلابی تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی نمودند. و تنفر و انزجار خود را از فتنه گران و آشوبگران اخیراعلام نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.