امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۳۱ تعداد بازدید: ۷۲۶
print

حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهرستان دورود در انتخابات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود از حضور پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهموری و شورای اسلامی شهر و روستاخبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد رضا تقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود با اعلام این خبر، گفت: حضور مردم در انتخابات آرمان امام(ره) و شهداست و خود این حضور به منزله دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشت محکمی بر دهان مستکبران است.

وی افزود: ملت ایران بعد از ایجاد و پرورش نهال مقدس انقلاب اسلامی و جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های خود در مسیر احیای اسلام و تشیع و احیای مسیر انسانیت، همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته­اند.

حجت ­الاسلام تقویان تصریح کرد: بزرگ­ترین و اصلی­ترین چیزی که الان بر ما فرض است و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر آن تاکید می‌کنند، حضور حداکثری در انتخابات است، بنابراین با توجه به هماهنگی انجام شده اقشار مختلف مردم شهرستان دورود در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری با حضور پرشور در انتخابات در پیش رو حماسه­ ای دیگر خلق خواهند کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.