امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۴۰۰/۴/۲ تعداد بازدید: ۲۳۶
print

دعوت به مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گردهمایی اقشار تاثیرگذار دورود دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را یک وظیفه همگانی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» در گردهمایی اقشار تاثیر گذار شهر دورود بیان کرد: راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «روی کار آمدن دولتی است که معتقد به تحول باشد».

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به این اهداف نیازمند راه های میان بر هستیم افزود: برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول، عدالتخواه، فساد ستیز، معتقد به جوان ها، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، دشمن درصدد القای مشکلات معیشتی و خستگی مردم از دولت و نظام است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب ها به کشورمان را بیشتر کند.

حجت‌الاسلام قدرتی تصریح کرد: چنانچه فردی با آرای قوی و مشارکت بالا مسئولیت را به دست بگیرد توانمندی نمایندگی مردم در عرصه های بین المللی، توانمندی دفاع از حقوق مردم در مواجهه با قدرت های ظالم و زیاده خواه بدعهد نظیر آمریکا و اروپایی ها را خواهد داشت.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.