امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۲ تعداد بازدید: ۳۳۷
print

آمادگی مساجد روستایی شهرستان سلسله برای مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع)

کارشناس مالی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از آمادگی مساجد روستایی برای مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع)در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، بهروز حسنوند، کارشناس مالی و پشتیبانی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سلسله ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)با اعلام این خبر گفت: به منظورتوسعه و ترویج فرهنگ دینی، آموزه‌های اسلامی و معارف ائمه معصوم (ع) و با هماهنگی‌های لازم مقارن با شهادت امام موسی کاظم (ع) در ماه رجب مراسم عزاداری بدین منظور در مساجد روستایی شهرستان سلسله برگزار خواهد شد.

وی افزود: دراین مراسم ضمن سخنرانی درمورد ابعاد شخصیتی و سیره الهی سیاسی امام موسی کاظم (ع) مداحان خاندان عصمت و طهارت به مداحی وسینه زنی می‌پردازند و پس از آن ادعیه قرائت می‌شود و در ادامه ختم قرآن هدیه به پیشگاه امام موسی کاظم (ع)خواهد شد و در پایان از شرکت کنندگان پذیرایی صورت می‌گیرد.

حسنوند درپایان با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) که فرمودند: « هر که پدر و مادر را اندوهگین کند آنان را ناسپاسی کرده است». همگان را به پیروی از سنت وسیره معصومین (ع) که موجب عاقبت به خیری است سفارش نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.