امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۳۴۷
print

برگزاری بیش از ۱۰۰ جلسه سخنرانی در ایام فاطمیه در مساجد شهری شهرستان سلسله

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از برگزاری بیش از ۱۰۰ جلسه سخنرانی در ایام فاطمیه در مساجد شهری این شهرستان خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اعلام این خبر گفت:به منظور توسعه وترویج فرهنگ دینی ومعارف ائمه معصوم (ع)وهمزمان با ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)  بیش از ۱۰۰ جلسه سخنرانی در ایام فاطمیه در مساجد  شهری توسط ائمه جماعات ومبلغین اعزامی شهرستان سلسله انجام شده است.
وی افزود: دراین سخنرانی ها ائمه جماعات و مبلغین اعزامی در مورد ابعاد زندگانی وسیره الهی سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س)و خدمات وحمایت های ایشان از مقام نبوت وامامت در دوران کوتاه زندگانی شان به ایراد سخن پرداخته ودر پایان دقایقی با ذکر مصائب این بانوی بزرگ روضه خوانی وذکر مصیبت انجام شده است.

شاهیوندی درپایان با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه (س)که فرمودند: خداوند، نیکی به پدر و مادر را سبب امان از خشم خود قرار داد همگان را به نیکی کردن به والدین که موجب رضایت خدا و عاقبت به خیری است سفارش نمود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.