امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ تعداد بازدید: ۵۰۶
print

برگزاری مراسم عزاداری شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در الشتر

مراسم عزاداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان شهرستان سلسله در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، مراسم عزاداری شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همرزمانش، با حضور حجت‌الاسلام سید سجادموسوی امام جمعه و حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، علما و روحانیون، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، همچنین دیگر اقشار مردم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید سجادموسوی امام جمعه الشتر، در مصلی این شهربرگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی در این مراسم بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد امنیت ایران اسلامی و نماد شرف و عزت ایران بود وامثال حاج قاسم سلیمانی و سربازان سرافراز سپاه اسلام اینگونه هستند.

ما هر کدام زن و مرد، پیر و جوان همچون قاسم سلیمانی هاسربازانی برای رهبرمان هستیم و چشممان به کلام رهبری است،و در راستای نابودی کفر و مستکبرین و در راستای اعتلای اسلام ناب چون شمشیر در دستان رهبری هستیم و شعار ما این است که (خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست)

وی افزود: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را علاوه بر آن پیشینه بلند سربازی ولایت در زمان دفاع مقدس دارداو رانیز به‌عنوان پاسدار حریم اهل بیت (ع) می‌شناسند. او افتخار سربازی و پاسداری از حرم اهل بیت را داشت و زمانی که دیدندزنان و کودکان را می‌کشتند و دختران را به‌عنوان برده خرید و فروش می کردند، وآنان را در قفس زنده زنده می‌سوزانند، لباس رزم را برتن پوشاندو دشمنان را خوار و ذلیل کرد، وآنها را با خفت وخواری از حرم اهل بیت بیرون کردند.

امام جمعه الشتردر ادامه افزود:سرداردل‌ها زندگی خود را برای خدا داد و محبت خودرادر دل هایمان قرار داد و دنیا بداند حاج قاسم چنین شخصیتی هستند.دنیا بداند اگر چه ما حاج قاسم سلیمانی را از دست داده‌ایم اما خون حاج قاسم و همرزمان شهیدش را می‌گیریم، و ما حاج‌قاسم ها را به دنیا معرفی می‌کنیم و نابودی اسرائیل و استکبار را به فضل پروردگار رقم خواهیم زد. مردم ما بی صبرانه منتظر انتقام سختی از مصوبان و بانیان این حرکت تروریستی هستند و منتظر انتقام سخت توسط سربازان ولایت در دستگاه‌های اطلاعاتی هستند که دل مردم با شنیدن خار و ذلیل شدن دشمنان شاد شود.

حجت‌الاسلام موسوی ضمن تسلیت به مردم ولایتمدار سلسله بیان کردند زبان قاصر است از بیان این همه ابراز محبت و وفاداری شما زنان و مردان ایران اسلامی که عشق و علاقه خود را به فرزندتان نشان دادیدوبیان کردند از مردم شهرستان سلسله تقدیر و تشکر می‌کنم که به زیبایی عشق و علاقه خود را نشان دادید.

وی از موکب حضرت ابوالفضل العباس که امروز توفیق خدمتگزاری عزاداران و تاکسیرانی شهرستان که به صورت خودجوش و رایگان در خدمت عزاداران بودند که این نشان از عشق و علاقه به سربازان ولایت است تشکر کردند.

ایشان بیان کردند: پیام مقام معظم رهبری آرام‌بخش بوده ومردم هرلحظه وهرزمان گوش به مقام معظم رهبری هستند.

در ادامه مراسم نیز سوگواران سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از اقدام خبیثانه جنایتکاران نشان دادند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.