امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۲۶۲
print

بهره مندی بیش از ۸۰۰نفر دانش آموز از گفتمانهای دینی دانش آموزی سال۹۴ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از بهره مندی بیش از ۸۰۰نفر دانش آموز از گفتمانهای دینی دانش آموزی سال ۹۴درمدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ستارحاتمی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه وترویج فرهنگ و معارف دینی وارتقاءسطح معلومات تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان طبق سنوات قبل با مشارکت اداره آموزش وپرورش شهرستان سلسله بیش از ۸۰۰نفر دانش آموز مقطعه دوم متوسطه از طرح گفتمانهای  دینی دانش آموزی بهره مند شده اند.

وی افزود: در این گفتمانهادر مورد  موضوعاتی نظیر: ارتقاءسطح سوادرسانه ای،دین وزندگی،نحله های فکری وعرفانهای انحرافی،مبانی انقلاب اسلامی،پدیده های نوظهور وآسیب های اجتماعی به روش کارگاهی بحث وتبادل نظر می شد   ودرادامه هریک از اساتید گفتمانها پس از جمع بندی نظرات موضوع گفتمان را برای دانش آموزان کاملا تشریح و تفسیر می‌نمودند و به سوالات دانش آموزان پاسخ میدادند.

حاتمی درپایان با تشکر از همکاری خوب اداره آموزش وپرورش در اجرای  این طرح برگزاری چنین برنامه های فرهنگی را در توسعه وترویج فرهنگ دینی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان که در حقیقت آینده سازان این مملکت هستند بسار مفید دانست وبراستمرار این طرح در آینده نیز تا کید نمود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.