امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱/۱۷ تعداد بازدید: ۴۲۳
print

اعزام گروه‌های جهادی و روحانیون به مناطق سیل‌زده لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، از اعزام گروه‌های جهادی و روحانیون به مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای این استان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های ادارات تبلیغات اسلامی لرستان در مناطق سیل زده، اظهار داشت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، روحانیون و نیروهای تبلیغات اسلامی لرستان در مناطق سیل زده سراسر استان حضور پیدا کردند و با تمام توان به امدادرسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

وی با اشاره به حضور روحانیون و مبلغان در کنار مردم سیل زده پلدختر، دورود، نورآباد و… بیان داشت: این امر در راستای امیدبخشی به مردم و تسکین آلام مردم سیل زده استان بسیار مؤثر بود و امیدواریم با امداد رسانی لازم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم سیل زده را رفع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به حضور حجت‌الاسلام حریزاوی معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق سیل زده لرستان، بیان داشت: با حضور وی از مناطق سیل زده استان از جمله پلدختر بازدید به عمل آمد و در راستای چگونگی امدادرسانی هرچه بهتر به آسیب دیدگان بررسی و تحقیقاتی انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد ستاد ویژه برای امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی این استان، تصریح کرد: در ستاد بحران استان مصوب شد که مساجد مناطق آسیب دیده برای اسکان و امدادرسانی به سیل زدگان مهیا شوند و ائمه جماعات در بین مردم حضور پیدا کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از دیروز گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده لرستان به امدادرسانی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با تأکید بر حضور روحانیون در مکان‌های ایجاد شده برای استقرار آسیب‌دیدگان، بیان داشت: تأکید شده که روحانیون در کنار مردم آسیب دیده حضور فعال داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: از همان ابتدا پس از سیل از طریق اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی لرستان، مبلغین، مساجد، تشکل‌های دینی و قرآنی و فعالان فرهنگی این استان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری و در مناطق سیل‌زده در حال توزیع است و همچنین با راه اندازی آشپزخانه در حال پخت و توزیع غذای گرم در مناطق آسیب دیده هستیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.