امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ تعداد بازدید: ۲۵۷
print

برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهّر شهدای شهرستان پلدختر

 

برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهّر شهدای شهرستان پلدختربا حضور مسئولین، مراسم میهمانی لاله ها و گلباران قبور مطهّر شهدای شهرستان پلدختر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام علی صیادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، با اعلام این خبر، افزود: در این آیین شرکت‌کنندگان پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمانهای امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند ویاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان در مورد شهداء افزود:چراغ راه آینده ما شعار آزادگی و فداکاری شهدای ماست وخون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. ونظام جمهوری اسلامی امروز امانت شهیدان است خون شهدای انقلاب اسلامی به هدر نرفته است و آنها بودندکه به قیمت خون خود، آبروی اسلام، قرآن پیامبر و استقلال مملکت را حفظ کردند وحرکتی که آنها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

گفتنی است، این مراسم که با حضور اعضای ستاد دهه فجر، سپاه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شدوهمچنین بر قرائت فاتحه، ادای احترام به مقام والای شهدا و تجدید میثاق با امام و شهدا، بر ادامه راه شهدای والامقام تأکید شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.