امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۹/۱۱ تعداد بازدید: ۱۳۴۴
print

برگزاری گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای در شهرستان پلدختر

گفتمان دینی با موضوع سواد رسانه ای در دبیرستان زینبیه(س)شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، علی یار کیانی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر،از برگزاری گفتمان دینی با موضوع موضوع ارتقاء سواد رسانه ای ویژه اولیا در دبیرستان زینبیه(س)توسط حجت‌الاسلام فراهانی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی خبر داد.

گفتنی است،در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام فراهانی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی فضاهای مجازی، شبکه های اجتماعی بعنوان یکی دیگرازآسیب های إجتماعی گفت: إمروزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاثیری بسیاربدی بر زندگی روزمره و رفتار اجتماعی مردم بخصوص جوانان و نوجونان دارد و متأسفانه با رشد و توسعه فزاینده خود اقشارفعال جامعه ما را بیش از حدمعمول و متعارف مجذوب خود نموده است.

وی افزود: آنچه در شرایط فعلی می تواند از آسیب های فردی واجتماعی پیش روی نسل نوجوان و جوان جلوگیری کند، آموزش دادن وآشنایی واستفاده صحیح نسل جوان و نوجوان از فضای مجازی توسط دستگاه های فرهنگی وآموزشی است.

کیانی در پایان افزود:این گفتمان هابه صورت کارگاهی و در هرمدرسه ۴گفتمان با موضوعات مشخص شده از سوی مرکز در مدارس اعلام شده برگزار می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.