امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۷ تعداد بازدید: ۱۹۳
print

توزیع اعتبار حمایتی سازمان در بین مؤسّسات قرآنی و خانه های قرآن شهرستان پلدختر

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، از توزیع اعتبار حمایتی سازمان در بین مؤسّسات قرآنی و خانه های قرآن این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کلّ تبلیغات اسلامی استان لرستان، مهدی حسنوند، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، با اعلام این خبر، گفت: در راستای حمایت از مؤسّسات قرآنی مردمی و خانه های قرآن روستایی فعّال این شهرستان و مطابق با سهمیه ابلاغی، دارالقرآن این شهرستان بسته حمایتی سازمان دارالقرآن الکریم  را در میان این تشکّل های قرآنی توزیع نمود.

حسنوند افزود: ملاک و معیار اختصاص این اعتبار حمایتی، «داشتن مکان مستقل»، «فعّالیت مستمر» و «تعامل نسبی با دارالقرآن شهرستان» بوده است و از آنجا که از میان ۲۸ تشکّل قرآنی این شهرستان، تنها ۲ مؤسّسه قرآنی تبیان لرستان و حضرت رقیّه (سلام الله علیها) و ۲ خانه قرآن روستایی فاطمة الزّهرا (علیهاالسّلام) و صاحب الزّمان (علیه السّلام) چنین ملاکی را داشتند، مورد حمایت قرار گرفتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.