امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۳ تعداد بازدید: ۶۹
print

برگزاری در س اخلاق مدیران در دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت

در س اخلاق مدیران با حضور حجت‌الاسلام گراوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران ادارات جلسه درس اخلاق مدیران در دفتر امام جمعه شهرستان بر گزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  استان لرستان،در س اخلاق مدیران  با حضور حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه و  وحجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رئیس اداره تبلیغات اسلامی  کوهدشت ومدیران ادارات جلسه درس اخلاق مدیران در دفتر امام جمعه شهرستان بر گزار گردید.  
وی گفت:برای اینکه بتوانیم از زندگی خدایی بهرمند شویم باید قرآن خواند در نماز جماعت شرکت کرد و روزانه خود رابه خداوند   متصل کنیم.

 اگر انسان تمام عالم را آباد کند و انسان خودش را آباد نکند ارزش ندارد یاد ونام خدا زندگیرا بابرکت خواهد کرد ویا د و نام خدا همان راه انبیاء و اولیاء خدا می باشد  در جاده پر پیچ وخم دنیا باید درست حرکت نمود و از یاد مرگ و خدا غافل نباشیم مدیریت که برای خدا باشد مدیریت الهی می‌شود و راه آن استفاده از مفاهیم قرآن و عترت است و اگر کار برای خدا باشد رنگ خدایی به خود گیرد وجه الله می‌شود و راه آن شناخت اولویتها است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.