امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۲۶۳
print

برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور شهرستان کوهدشت

رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور این شهرستان،برگزاری کرسی های آزاداندیشی در سطح دانشگاه را بسیارمهم ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان لرستان؛کرسی های آزاداندیشی با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در دانشگاه پیام نور این شهرستان با موضوع انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بررسی پیشنهادهای واصله و تعیین موضوعات ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ومسائل سیاسی، اجتماعی و حقوقی برگزار گردید،حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان برگزاری کرسی های در سطح دانشگاه را بسیارمهم ارزیابی کرد و گفت: باید برنامه ریزی بیشتری درخصوص برگزاری این کرسی ها در دانشگاه داشته باشیم و موضوعات مصوب شده در جلسه کرسی های آزاداندیشی باید به کلیه استان ها و مراکز و واحدهای دانشگاهی ارسال و پس از برگزاری و ثبت در سامانه نسبت به بازخورد نحوه اجرای آنان اقدام و مشکلات احتمالی را مرتفع کرد.

ایشان در ادامه ضمن یادآوری فضای آن روزهای انقلاب اسلامی،گفتگو و آزاداندیشی فعالیت های فرهنگی و دانشجو یی را بسیار مهم دانست و بیان داشت فضای دانشگاه به گونه ای باید باشد که دانشجویان بتوانند نسبت به ارائه نظرات خود اقدام نمایند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.