امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۵/۲ تعداد بازدید: ۶۸۸
print

دهه کرامت، دهه نور و رحمت است

رییس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت، دهه کرامت را دهه نور و رحمت خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام گراوند، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اعلام این خبر گفت: دهه کرامت بدین گونه نامیده شد که میلاد حضرت معصومه(س) و برادرش امام رضا(ع) در ماه ذی القعده واقع شد یعنی روز اول ذی القعده میلاد حضرت معصومه (س) که روز دختر نیز نامگذاری شده و دهم ذی القعده میلاد شمس الشموس، انیس النفوس، حضرت امام رضا (ع) است و یکی ازمهمترین دلایل آن عواطف سرشار و محبت ‏وصف ناشدنی است که بین این خواهر و برادر وجود دارد که قلم از ترسیم آن عاجز است.

حجت‌الاسلام گراوند، بیان داشت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و... است.

وی در ادامه این خبر که ۲۷ تیرماه ۹۶ عنوان شد، افزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با بیان معارف دینی باید مهم‌ترین هدف در برنامه‌های محتوایی وفرهنگی دهه کرامت باشد و در این راستا جهت بهتر و باشکوه ‌تر برگزاری برنامه‌های این دهه از تمام ظرفیت‌های مردمی و هیئات مذهبی شهرستان استفاده کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.