امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۲/۲۱ تعداد بازدید: ۱۹۶
print

فضای مجازی بهترین فرصت برای برای معرفی فعالیت های فرهنگی و قرآنی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت بر معرفی فعالیت های فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام گراوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، گفت: دشمن برای ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در فضای مجازی فعال است و کارهای تشکیلاتی انجام می‌دهد وشایسته است که ما هم برنامه‌های منسجمی داشته باشیم تا موضوعات مربوط به حوزه دینی و فرهنگی را در فضای مجازی منعکس کنیم وبهتر آن است که در کنار چندین میلیون سایت و وبلاگ که در عرصه تخریب حوزه دین فعالیت می‌کنند، ما هم ترازمناسبی در ارتباط با این موضوع ایجاد کنیم تا بتوانیم به تبلیغ مناسب دین در عرصه فضای مجازی بپردازیم.

وی در ادامه ضمن تلاش این اداره در انعکاس فعالیت های خود در فضای مجازی و اینکه فضای مجازی، فرصتی برای انتقال پیام دینی است،افزود: در عرصه کنونی فضای مجازی به دلیل توسعه‌ای که دارد و درحال رشد است، استفاده از آن در همه عرصه‌ها علی الخصوص عرصه های فرهنگی دینی و قرانی امری ضروری است.

وی اظهار داشت: فضای مجازی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی و معرفی آن به تمام جهان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت سعی و تلاش خود رادر انعکاس فعالیت های مختلف فرهنگی ,قرآنی و دینی در فضای مجازی معطوف داشته و در این راه که بهترین فرصت برای مقابله با دشمنان است قدم بردارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.