امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۵/۲۸ تعداد بازدید: ۶۵۵
print

لزوم استفاده از ظرفیت نسل جوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان باید از ظرفیت نسل جوان استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ صیدولی جعفری،کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت در مراسم اختتامـیه اوقات فراغت این شهرستان گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان از ظرفیت نسل جوان استفاده شود.

جعفری،با اشاره به جنگ نرم دشمنان وهجمه فرهنگی گسترده علیه اعتقادات و ارزش‌های مردم کشورمان و به بیراهه کشاندن ذهن جوانان،گفت:می‌توانیم تهـاجم فرهنگی دشمنان را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح جامعه خنـثی کنیم.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت

کارشنـاس فرهـنگی اداره تبیلغات اسلامی کوهدشت در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت نسل جوان جامعه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ادامه داد:اجرای برنامه‌های فرهنگی ومذهبی با همکاری نسل امروز جامعه،درمناسبت‌های ملی ومذهبی که بهترین فرصت برای شناساندن ویژگی‌های ائمه اطهار (ع) به نسل جوان است، می‌تواند نقش اساسی در ارتقای اعتقادات جوانان و نوجوانان داشـته باشـد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.