امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۶/۷ تعداد بازدید: ۵۲۷
print

پیام غدیر برای مسلمانان عدالت و رهبری است

حجت‌الاسلام مجید نوری گفت:پیام غدیر برای مسلمانان عدالت و رهبری است و بحث ولایت نبایستی تحت الشعاع مسائل دیگر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام مجید نوری،روحانی مستقربخش درب گنبدشهرستان کوهدشت ضمن ارائه گزارشی از مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر سال گذشته، عید ولایت و امامت را از مهمترین مسائل اهل تشییع دانست و افزود: بحث ولایت موضوعی نیست که تحت الشعاع مسائل دیگر قرارگیرد لذا هیئات مذهبی باید ایام غدیر را با آذین بندی مناسب و برگزاری مجالس و محافل پرمحتوا برگزار کرده و سیاه پوش کردن محلات بمناسبت محرم باید بعد از غدیر انجام شود.

وی اظهار داشت: غدیر روز فراموش ناشدنی است و این عید از جایگاه والایی بین مسلمانان برخوردار است که مفاهیم والای این روز را بیان می‌کند.

روحانی مستقربخش درب گنبدشهرستان کوهدشت، گفت: ولایت مطلقه فقیه امروز نه تنها در جمهوری اسلامی ایران بلکه در تمام جهان اسلام بیانگر راهکارها و رهنمودهایی است که اگر به نحو احسن مورد توجه قرارگیرد، تمام مشکلات جامعه مسلمین حل می‌شود.

حجت‌الاسلام نوری،در پایان اظهار داشت: ولایت فقیه بهترین مصداقی است که ما می توانیم با پیروی از آن به پیام پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر جامه عمل بپوشانیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.