امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۴/۸ تعداد بازدید: ۵۱۷
print

گسترش و تقویت زمینه مشارکت جوانان در امور فرهنگی اجتماعی از اهداف برپایی پایگاه های اوقات فراغت است.

کارشناس امور فرهنگی وتبلیغ اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: گسترش و تقویت زمینه مشارکت جوانان در امور فرهنگی اجتماعی از اهداف برپایی پایگاه های اوقات فراغت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،صیدولی جعفری،کارشناس فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت اظهارداشت: اوقات فراغت بهترین فرصت برای رشد و شکوفایی و فراگیری مهارتها و آموزش های دینی و فرهنگی و قرآنی است.

وی هدف از برپایی پایگاه های اوقات فراغت را توسعه آگاهی و تقویت ظرفیت ها، فعالسازی وبرون سپاری فعالیت های فراغتی به کانون های فرهنگی و تبلیغی و تدارک سنگرهای ویژه فرهنگی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم، اخلاق محوری با تاکید برگسترش ادب و دستیبابی به سبک و الگوی زندگی اسلامی،تبیین اهداف و آرمان های سال تولید و اشتغال، اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

جعفری، تصریح کرد:۴ بوستان معرفت هسته جوان ویژه اوقات فراغت تابستان سال جاری با موضوع کانونهای فرهنگی تبلیغی از ۱۰ تیرماه لغایت ۲۵مرداد ماه در سطح شهرستان برپا می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.