امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۳ تعداد بازدید: ۶۹۷
print

امروز مسئولان کشور وظیفه دارند آمریکا را به خاطر نقض مکرر برجام در دنیا رسوا کنند

آیت الله ترابی امام جمعه محترم بروجرد گفت: امروز مسئولان کشور وظیفه دارند آمریکا را به خاطر نقض مکرر برجام در دنیا رسوا کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آیت الله ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: امروز با گذشت یک سال از برجام ایران همه تعهدات خود انجام داده ولی طرف مقابل هیچ یک از تحریم ها را لغو نکرده و موردهای جدیدی نیزبرعلیه کشوراعمال کرده است.
وی با اشاره به بد عهدی های مکرر آمریکا در موضوع برجام اظهار کرد: آمریکا به ظاهر و بر روی کاغذ تحریم های ایران را لغو کرده ولی عمده تحریم های مالی و بانکی به قوت خود باقی هستند.
خطیب نمازجمعه بروجرد اضافه کرد: بیکاری جوانان به خصوص در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی فراوان دیده می‌شود و مسئولان باید این موضوع را در نظر داشته باشند و اقدامات عملی در این راستا انجام دهند.
وی بیان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد ازجمله سامان کاشی، نساجی و کاشی جم و دیگر واحدهای کوچک و بزرگ باید رسیدگی شود.
وی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و رکود توجه به داشته ها و تکیه به توانمندی ها داخلی بوده و تا زمانی که نگاه مان برای حل این مشکل به خارج از کشورباشد وضعیت اشتغال ورونق اقتصادی کشوربرطرف نخواهد شد.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به حادثه روز گذشته ساختمان پلاسکو در تهران گفت: این حادثه تلخ و دردناک همت بلند آتش نشانانی را به نمایش گذاشت که از جان خود گذشته تا به هم وطنان خود یاری رسانند.
وی با اشاره به خسارات مالی فراوان که دراین حادثه به وجود آمده اظهار کرد: در حال حاضر مهم تر از همه سرنوشت آتش نشانان مفقود وکسانی است که در زیر آوارمانده اند.
وی افزود: مسئولان بارها به واحدهای این ساختمان تذکر داده اند ولی با توجه به اینکه قانون با قاطعیت انجام نشده شاهد این حادثه تلخ بودیم که ملت ایران را متاثر کرد.
امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به اعدام سه جوان مبارز بحرینی گفت: اعدام این سه جوان موجی از اعتراض را در جهان اسلام به وجود آورد که نتیجه آن سرنگونی رژیم سفاک آل خلیفه خواهد بود.
وی اضافه کرد: این اقدام رژیم آل خلیفه باعث نخواهد شد ملت مسلمان بحرین دست از انقلاب خود بردارند آنها به مبارزات خود تا پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.
وی در پایان افزود: سازمان ها و مجامع بین الملی حقوق بشر نیز با سکوت شرم آور خود به رژیم آل خلیفه برای این اقدام وحشیانه چراغ سبز نشان دادند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.