امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۳ تعداد بازدید: ۸۱
print

برگزاری آخرین نمازجمعه اردیبهشت ۹۵ در بروجرد

نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ بروجرد به امامت حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه این شهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر سوم خرداد را روز ایثار و مقاومت ملت ایران خواند و اظهار کرد: این روز یادآور نقش آفرینی سربازانی است که ۳۴ سال قبل با آزادسازی خرمشهر نقشه شوم استکبار را برای جداسازی بخش هایی از خاک ایران خنثی کردند.
وی افزود: ملت ایران در سوم خرداد با خلق حماسه ای بزرگ عرصه را برای دشمن بعثی تنگ و آنها را وادار به فرار و خروج از خاک کشور کردند.
وی گفت: بسیاری از تحلیلگران دنیا با توجه به ایجاد استحکامات فراوان توسط دشمن بعثی بر این عقیده بودند که آزادسازی خرمشهر امکانپذیر نیست ولی سربازان جان بر کف ایران اسلامی این مهم را تحقق بخشیدند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با بهائیان اظهار کرد: این اقدام زشت دهن کجی به اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است.
وی بهائیت را ساخته دست انگلیس و صهیونیسم دانست و افزود: این فرقه سابقه جاسوسی برای اسرائیل و انگلیس را دارد و رهبران آن به جرم اقدام علیه اسلام و کشور در زندان به سر می برند.
حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی گفت: دستگاه قضایی باید با فائزه هاشمی به خاطر دیدار با یکی از سران فرقه بهائیت برخورد کند.

امام جمعه بروجرد با تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تامین امنیت در کشور اظهار کرد: امنیت حاکم بر جامعه مرهون تلاش این سربازان است.
وی افزود: امنیت، آثار فراوانی در جامعه دارد و زمینه را برای فعالیت های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم می‌کند.
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی پیشرفت همه جانبه کشور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نیازمند امنیت دانست و گفت: در شرایطی که دشمن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام دریغ نمی کند، نقش وزارت اطلاعات و سربازان امام زمان(عج) برجسته است.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: کاروان بشریت این روزها خسته تر از همیشه در طوفان حوادث راه را گم کرده و در انتظار یک راهنما است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی افزود: دشمن با شبهه افکنی سعی دارد در افکار و اعتقادات جوانان نفوذ کند.
وی گفت: خیابان ها، میادین و مقابل واحدهای تجاری و منازل مسکونی باید در اعیاد شعبانیه آزین بندی و چراغانی شود.
امام جمعه بروجرد تاکید کرد: نیروی انتظامی باید با افرادی که در این ایام به بهانه جشن، خلاف شرع می‌کنند، برخورد کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.