امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۶ تعداد بازدید: ۳۵۸
print

برگزاری اولین نماز جمعه اردیبهشت ماه ۹۵ بروجرد

نماز جمعه این هفته بروجرد به امامت حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی سوم اردیبهشت ماه در خطبه‌های وحدت‌بخش نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اعتکاف در این شهرستان رشد چشمگیر حضور قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به روند روبه‌رشد حضور شهروندان بروجردی در مراسم معنوی اعتکاف، عنوان کرد: از مجموع ۳۳۰۰ معتکف این شهرستان، ۲۷۵۰ نفر در شهر و مابقی در روستاهای این شهرستان معتکف شده‌اند.

خطیب جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: یک هزار نفر از خواهران و برادران معتکف این شهرستان در مسجد امام(ره) اعتکاف کردند.

ترابی با قابل تقدیر خواندن خدمات ستاد اعتکاف بروجرد در فراهم‌سازی زمینه لازم برای اعتکاف شهروندان این شهرستان ادامه داد:‌ مراسم معنوی و نورانی اعتکاف امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در سراسر ایران اسلامی برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدعهدی‌های آمریکایی‌ها و غربی‌ها در عمل به تعهدات آنها در روند اجرای برجام اشاره و تأکید کرد: این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران به همه تعهدات خود به‌نحو مطلوب عمل کرده است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: با وجودی که ۳ ماه از زمان اجرای برجام می‌گذرد، آمریکا و غرب به هیچ کدام از تعهدات خود در این‌باره عمل نکردند.

ترابی یادآور شد: علاوه بر اینکه هیچ‌یک از تحریم‌های اعمال‌شده علیه جمهوری اسلامی ایران رفع نشده است، کشور ایران به بهانه‌های واهی همچون رزمایش موشکی و ارتقای توان موشکی و حقوق بشر، تحریم می‌شود.

وی اظهار کرد: باید در مقابل بدعهدی‌های طرف مقابل در روند اجرای برجام، پاسخی کوبنده و قاطع نشان داد.

امام جمعه بروجرد در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اشاره و تأکید کرد: در دور اول انتخابات مجلس، هیچ‌یک از ۲۵ نامزد انتخاباتی این شهرستان موفق به کسب حدنصاب آرا نشدند.

ترابی تأکید کرد: بر این اساس شهروندان بروجردی در جمعه آینده از مجموع ۴ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم، باید کاندیداهای اصلح را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

وی به حضور گسترده، حداکثری و قابل‌توجه شهروندان بروجردی در دور نخست انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و شعور باید در دور دوم رأی‌گیری نیز تداوم یابد.

وی سپس با تسلیت فرارسیدن رحلت جانسوز حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: شیرزن کربلا، نمونه و الگویی بی‌بدیل از صبر، مقاومت و پایمردی در برابر مصائب و مشکلات است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.