امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۵ تعداد بازدید: ۵۳۰
print

حماسه ۹ دی باید برای همیشه گرامی داشته ومانند دیگر اتفاقات در تاریخ جهان اسلام وانقلاب زنده نگه داشته شود

آیت الله ترابی در خطبه های نمازجمعهگفت: ۹ دی حماسه بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت ورهبری بوده و هر روز برای ملت ایران باید نهم دیماه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آیت الله ترابی درخطبه های هفته نماز جمعه بروجرد افزود: اتفاقات رخ داده در سال ۸۸ بر آمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و عناصر برانداز داخلی و خارجی درمصاف با انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار انقلاب و کشور بود.
وی اظهارکرد: اتفاقات سال ۸۸ بدون تردید تقابل یک جناح سیاسی با جناح دیگر دردایره نظام جمهوری و قائله ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به این نظام نبود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: این اتفاقات نسخه اعطایی از سوی نظریه پردازان کودتای مخملی در درون کشور محسوب می‌شود که با رجوع به توصیه ها و دیدگاه های عناصر صهیونیست مانند جرج سورس این واقعیت بزرگ و غیر قابل کتمان مشخص می‌شود.
وی اضافه کرد: ماجراهای بعد ازدوره دهم انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۸۸ یک جنگ نرم تمام عیار دشمنان ایران بوده که کلیت نظام دینی و اصل مرتقی ولایت فقیه که شاکله انقلاب اسلامی را تشکیل داده را هدف گرفته بودند.
وی تاکید کرد: این اتفاقات با پایداری مردم انقلابی وبا بصیرت و وفادار به اسلام، انقلاب اسلامی وتبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب وبا تشخیص سره از ناسره با شکست سختی مواجه شد.
خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: سالگرد حماسه ۹ دی باید برای همیشه گرامی داشته ومانند دیگر اتفاقات در تاریخ جهان اسلام وانقلاب زنده نگه داشته شود.
وی گفت: فتنه ایادی دشمن درداخل و خارج اختصاص به سال۷۸ و ۸۸ نداشته ودر طول سالیان گذشته ادامه داشته ودر آینده نیز برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق خواهد افتاد که در این راستا ملت باید هوشیار وبیدار باشند.
وی افزود: دشمن از هر فرصت ومکانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران ومسلمانان استفاده خواهد کرد.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز برای همه افکار دنیا روشن شده که آمریکایی ها درادعای مبارزه با تروریست دروغ گفته واز حامیان اشغال گران وگروه های تکفیری هستند.
وی اضافه کرد: حامیان تروریست بعد از آزاد سازی حلب عزادار شده که دربرخی از کشورها جلوه های عزاداری با سیاه پوش کردن نمادها، رسانه ها و برج ایفل نشان داده شد.
وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به ترور سفیر روسیه در آنکارا اظهار کرد: این اتفاق توسط یک عضو ازنیروهای پلیس ترکیه دنیا را غافلگیر و برای این کشور رسوایی و شکست امنیتی سختی به وجود آورده زیرا نیروی امنیتی که خود عامل امنیت در جامعه بوده به بزرگترین علت نا امنی تبدیل شده اند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: امروز ترکیه جولانگاه تروریست ها بوده و در این کشور نیز هیچ کس احساس امنیت نمی کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.