امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۷/۱/۲۸ تعداد بازدید: ۱۰۲۶
print

خرید کالای ایرانی عزم ملی و مطالبه عمومی را می‌طلبد

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: خرید کالای ایرانی باید به عزم ملی و مطالبه عمومی تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با تعصب و غیرت ملی و دینی به امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.
وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کردند و امروز نیز با حمایت از کالای ایرانی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید خواهند کرد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی بیان کرد: امروز دانشمندان جوان و با انگیزه ایران اسلامی همچون جوانان دلیر دوران دفاع مقدس با تولید کالای ایرانی با کیفیت رونق اقتصادی کشور را رقم خواهند زد و تولید کنندگان کالاهای داخلی نیز باید با بالا بردن کیفیت و کمیت تولیدات خود و جلب اعتماد مردم به تحقق شعارسال و رونق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

وی گفت: گمشده امروز جامعه ما اخلاق است که باید با درس گرفتن از زندگی پیامبر رحمت و مهربانی (ص) و ائمه اطهار(ع) این حقله مفقوده را پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: مسئولان سیاسی باید در موضع گیری‌های خود اخلاق اسلامی و نبوی را رعایت کنند و درس بزرگ بعثت پیامبراسلام(ص) احترام و مهربانی با بشریت و رعایت اخلاق اسلامی است که باید دراین ایام برای رفع مشکلات جامعه اسلامی ازآن بهره بگیریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.