امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ تعداد بازدید: ۷۷۷
print

شهادت سردار سلیمانی نابودی آمریکا را در پی خواهد داشت

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نابودی و ریشه کنی آمریکا را در پی خواهد داشت، گفت: ملت ایران مصمم‌تر از گذشته در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بروجرد ضمن محکوم کردن ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش توسط آمریکا، اظهار داشت: امروز مهمترین حادثه تلخ یعنی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان اتفاق افتاده است.

وی افزود: اگر حاج قاسم سلیمانی سی سال پیش شهید می‌شدند تا به این حد برای نظام اسلامی بازتاب نداشتند، پروردگار این ابر مرد را حفظ کرد و چه دشمنانی که توسط این بزرگ مرد ذلیل و نابود شدند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: هم اکنون رذالت آمریکا نیز توسط این ابرمرد رقم خورده است و همه بدانند شهادت این مرد بزرگ بیشتر از مجاهدت‌هایش برای انقلاب اسلامی ایران تأثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن خیال می‌کند با شهادت سردار سلیمانی پرچمش بر زمین خواهد ماند، ادامه داد: شهید سلیمانی صدها مجاهد همانند خودش تربیت کرده که معروف نیستند و به گفته مقام معظم رهبری این تربیت یافتگان مکتب شهید پس از سردار سلیمانی پرچم او را به دست خواهند گرفت.

وی گفت: سردار سلیمانی شخصیتی جهانی بودند که حتی غیر مسلمان‌ها نیز به وی ارادتی خاص داشتند و شهادت ایشان نه تنها ایران را مختل نکرده بلکه دنیای اسلام را متحد کرد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نابودی آمریکا را به دنبال خواهد داشت، افزود: جوانان باغیرت در اقصی نقاط ایران، سوریه، لبنان و… انتقام خون سردار سلیمانی را از دشمن خواهند گرفت و همه پشت سر فرمانده کل قوا خواهیم ایستاد و ایشان چنان حساب شده عمل می‌کنند و هر جا لازم باشد وارد عمل شده و ملت نیز اطاعت خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: ترامپ مفلوک این جنایتکار و خوک کثیف خیال می‌کند با صدور ترور سردار سلیمانی ایران ضعیف می‌شود و نمی‌داند نه تنها اینگونه نیست بلکه ملت ایران مصمم‌تر شده و شجاعانه‌تر در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: با این اقدام دشمن، حتی کسانی که با ایران مناسبتی نداشتند امروز در عزای شهادت سردار سلیمانی و همراهانش فرو رفته اند چون حاج قاسم شخصیتی ملی بود و تک تک ملت ایران تا گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از پای نخواهند نشست.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: دشمنان احمق خیال می‌کنند با شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین مردم خلل ایجاد می‌کنند اما آمریکا و غده سرطانی آنها در اسرائیل بداند که شهادت سردار سلیمانی آمریکا را ریشه کن خواهند کرد.

بنابراین گزارش، در پایان نماز جمعه این هفته شهرستان بروجرد، همزمان با سراسر کشور نمازگزاران با تظاهرات ضد آمریکایی صهیونیستی انزجار خود را علیه ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اعلام کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.