امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۵ تعداد بازدید: ۴۴۲
print

سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند ۹ دی نماد بصیرت و تبعیت از ولایت است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشاره به سالروز تشکیل ثبت احوال اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسؤولیت ثبت احوال ثبت وقایع حیاتی است و در این زمینه ثبت احوال مسؤولیت سنگینی در بحث ثبت ولادت، ازدواج و طلاق را دارد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز زنگ خطر افزایش طلاق و کاهش ولادت و ازدواج به صدا درآمده، از این‌ رو مسؤولان باید زمینه‌های ازدواج ساده و سالم را فراهم کنند و پدر و مادر وظیفه دارند، مقدمات ازدواج فرزندان خود را فراهم کنند.

وی خطاب به مدیران بانکی عنوان کرد: مدیران بانک‌ها وظیفه دارند در پرداخت وام‌های ازدواج جوانان تلاشی وافر داشته باشد.

امام جمعه خرم‌آباد به سالروز تشکیل سپاه حفاظت از هواپیماها به فرمان امام اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمنان به خصوص استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام ربایش هواپیماهای نظام بوده، از این‌رو امام راحل با درایتی که داشت، این مسؤولیت را به عهده سپاه پاسداران گذاشت تا امنیت هواپیماهای غیر نظامی را حفظ کنند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: از آن زمان تاکنون سپاه پاسداران با درایت و تیزبینی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و امنیت هواپیماها را تأمین کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بیش از ۱۳۰ بار هواپیماربایی در ایران می‌خواسته اتفاق بیفتد که با فداکاری سپاه همه آنها خنثی شده است.

آیت‌الله میرعمادی یادآور شد: امروز بسیاری از کشورها از سپاه پاسداران درخواست می‌کنند که شما چگونه از هواپیماهای خود حفاظت می‌کنید که به ما نیز این مراحل را یاد دهید که این نشانه مجهز بودن سپاه به تجهیزات روز بوده است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز عیسی مسیح گفت: شیوه‌های حضرت مسیح اعتراض و ایستادگی در مقابل ظالم و دفاع از فقر و مظلوم بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی در زمینه سوادآموزی کارهای خوبی انجام شده است، اما اندک افرادی امروز از نعمت سواد محروم هستند و از مسؤولان و مردم
می‌خواهیم، این لکه ننگ بی‌سوادی را بردارند.

وی پیروزی حلب را تبریک گفت و اظهار داشت: پیروزی حلب خیلی مهم بوده، چراکه پیام آزادی حلب کارآمدی محور مقاومت و ناکارآمدی ائتلاف ضد داعش را نشان می‌دهد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در حلب ۳۵ گروه تروریستی وجود داشته و ۶۴ کشور عضو ائتلاف ضد داعش بودند و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، ترکیه و در مجموع بیش از ۱۰۰ کشور با سرویس‌های اطلاعاتی به نیروهای تروریستی کمک می‌کردند، در این شهر مستقر بودند و بالغ بر ۲۰۰ رسانه و شبکه علیه دولت بشار اسد تبلیغ می‌کردند، اما در مقابل ایران، روسیه و ارتش سوریه بودند.

وی افزود: پیروزی ایران، روسیه و دولت سوریه در حلب با شکست ۶۴ کشور عضو ائتلاف ضد داعش رقم خورد.

میرعمادی در ادامه به حماسه ۹ دی ۸۸ اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز حماسه ملت ایران اسلامی در سال ۸۸ است.

وی افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و این روز در اصل روز وقایع مهم ماندگار و اثربخش در انقلاب اسلامی است و در ۹ دی ۸۸ فتنه عظیمی که نظام و ولایت را هدف قرار داده بود، خنثی شد.

وی افزود: تمام سران فتنه با علم و آگاهی که داشتند، می‌دانستند که در انتخابات تقلب صورت نگرفته، اما دست به این کارننگین زدند.

میرعمادی تصریح کرد: عده‌ای از خواص بی‌بصیرت از فتنه‌گران حمایت می‌کنند و مدام در کوچک‌ترین مسائل جامعه ورود کرده و حرف می‌زنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تنها کسی که در برابر فتنه‌گران ایستادگی کرد، مقام معظم رهبری بود و مردم سرانجام چشم فتنه‌گران را در حماسه ۹ دی کور کردند.

وی افزود: امروز عده‌ای درخواستشان این است که سران فتنه از حبس آزاد شوند و بیان می‌کنند که باید سران فتنه آزاد شوند و ما اعلام می‌کنیم که سران فتنه مجرم هستند و باید مجازات شوند.

آیت الله میرعمادی به بزرگداشت حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز تبعیت از ولایت فقیه است، بنابراین باید در مراسم ۹ دی شرکت گسترده داشته باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.