امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۲۳۴
print

شب قدر، شب تعیین سرنوشت و تجدید عهد با ولایت و رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شب قدر، تعیین سرنوشت و عهد بستن دوباره با ولایت و رهبری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد، با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) و با بیان اینکه عظمت شب قدر به نزول قرآن است، گفت: در شب های قدر، قرآن از آسمان نازل شد اما قرآن ناطق یعنی امام علی (ع) از زمین به آسمان صعود کرد. وی همچنین از این شب به‌عنوان سلام و امنیت نام برد و ادامه داد: رسیدن به درک عظمت شب قدر کار دشواری بوده و کسانیکه عظمت قرآن و عظمت امام علی (ع) را درک کرده اند می توانند شب قدر را نیز درک کنند. وی با بیان اینکه برای درک شب قدر باید یک عمر زحمت کشید، گفت: سفارش رسول خدا در حدیث ثقلین، غنیمت شمردن شب قدر بوده و این شب ثقل اکبر و ثقل اصغراست.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز هفتم تیر و شهادت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲تن از یارانش و نامگذاری این روز به‌عنوان روز قوه قضاییه، گفت:جرم شهید بهشتی و یارانش، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و منافقین بود. آیت الله میرعمادی ادامه داد: شهید بهشتی قربانی استکبار جهانی و منافقین بوده و تمام مشکلات بشر از استکبار جهانی است. وی با انتقاد از حقوق های نجومی برخی مدیران، فساد اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی در جامعه را نتیجه بی اعتنایی به عدالت خواند و گفت: دستگاه قضایی باید به دنبال اجرای قاطع عدالت بوده و محل امنی برای مظلومان باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیام سردار سلیمانی به رژیم آل خلیفه گفت: این رژیم به پشتوانه آمریکا و آل سعود، یک عالم عالیقدر را سلب تابعیت می‌کند و بداند اگر تغییر رویه ندهد، مردم مسلمان بحرین با حرکت انقلابی، آن را نابود خواهند کرد. آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر در بحرین صدای مردم مظلوم و مسلمان را می شنوید، بخاطر حمایت های استکبار از رژیم آل خلیفه است، گفت: نفاق ریشه بدبختی های بشر بوده و استکبار با منافقین و متحجرین از این پدیده شوم حمایت می‌کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه ۶۰ در مسجد ابوذر تهران به دست منافقین کوردل، گفت: نعمت ولایت و رهبری از بزرگترین نعمت ها بوده و شکر این نعمت بر همگان واجب است. وی ادامه داد: باید شکرگزار خدا برای ذخیره نگه داشتن مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نزدیک شدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و شرکت در روز جهانی قدس، گفت: تداوم راه شهدای مدافع حرم، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است. آیت الله میرعمادی ادامه داد: روز قدس، روز همدردی با مردم مظلوم و مسلمان فلسطین بوده و مردم ولایتمدار لرستان همچون سالهای گذشته با شرکت در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.