امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۳۰۱
print

مسئولان زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

امام جمعه موقت خرم آبادگفت: باید همه مسئولان زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنندو بر لزوم برنامه ریزی برای رفع بیکاری در لرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این راستا همه مسئولان و سران سه قوه باید اقدامات لازم را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

حجت‌الاسلام متقی نیا افزود: مسئولان سه قوه، مدیران و همچنین همه مردم باید این پیام مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و زمینه لازم را برای اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی فراهم آورند.

وی با بیان اینکه در سال جاری مسئولان باید مطالبات مردم را در حوزه اقتصادی به طور جدی پیگیری کنند اظهار داشت: در این راستا باید الزاماتی که از سوی مقام معظم رهبری در این زمینه مطرح شده از سوی مسئولان عملیاتی شوند.

وی تصریح کرد:ستاد اجرایی برنامه های اقتصاد مقاومتی با اولویت برطرف کردن مشکل اشتغال وبرطرف کردن بیکاری جوانان به‌عنوان معضل اجتماعی تشکیل و اقدامات انجام  شده در این راستا باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳ فروردین ماه روز طبیعت،بیان داشت: از همه مردم می خواهیم که وقتی در این روز به طبیعت ورود می یابند فکر کنند که به خانه و منزل خود ورود کرده اند و در حفظ آن بکوشند.

حجت‌الاسلام متقی نیا همچنین خواستار حراست و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و برخورد قاطع و جدی با زمین خواری و تغییر کاربری اراضی ملی و مراتع شد.

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین به ۲۰ فروردین سالروز شهادت شهید آوینی اشاره کرد وخاطرنشان کرد: در این راستا باید یاد و خاطره شهدا و همچنین آرمانهای آنها را زنده نگه بداریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.