امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۱۲۴
print

برگزاری نماز جمعه درشهرستان دورود

نماز جمعه این هفته دورود به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان دورود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که مورخ ۴ خرداد۹۵با حضور جمع کثیری از مردم متدین وروزه داراین شهرستان برگزار شد، در خطبه های نمازپس از حمد و ستایش خداوند و دعوت مردم به تقوا و عمل نیک،به توبه ار گناهان اشاره نمود و گفت: توبه معراج آدمی است.نشان عروج انسان و راز بندگی و دل به حق دادن است.راهی است که سرمنزلش وصال محبوب و فانی شدن درذات اوست.و رسول مکرم اسلام (ص) میفرماید: توبه نصوح، پشیمانی از گناه است که وقتی گناه از تو سر زد از خدا آمرزش طلبی و دیگر هرگز مرتکب آن نشوی.
وی در خطبه دوم نماز با گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیر شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفای وی بیان داشت:انتظار ما از دستگاه قضایی برخورد با افرادی است که تحت عنوان تفریح و گردش در محوطه دریاچه گهر شئونات فرهنگی و اسلامی را رعایت نمی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه دوم نمازجمعه این هفته اظهار داشت:یکی از ایده هایی که مقام معظم رهبری از سال ۶۸ تابحال افزون بر ۷۰ بار در سخنرانی های خود از آن یاد می‌کنند ایده تمدن اسلامی است.
امام جمعه دورود تصریح کرد: کشور اسلامی ما چنین ظرفیت و زمینه ای را داراست که امروز به‌عنوان پایگاه اصلی تمدن نوین اسلامی مطرح شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.