امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۵ تعداد بازدید: ۴۴۱
print

برگزاری نماز جمعه درشهرستان دورود

نماز جمعه این هفته دورود به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار شد،با دعوت همه مسلمین به تقوا و پرهیزگاری و تبریک ماه رجب،در ادامه خطبه هفته های گذشته در رابطه با هشدار خداوند به بندگان،به آیات قران در خصوص پرهیز از گناه اشاره نمود وگفت: انسان باید خودرا از آلوده شدن به گناه هرچند ناچیز محافظت نماید،زیرا انسان درمحضر خداوند مسئول می باشد.
امام جمعه دورود در خطبه دوم نیزبا توصیه مسئولین به رفع مشکلات مردم، به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و تأکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره نمود واظهارداشت: امیدواریم همانند مرحله اول انتخابات این مرحله نیز بدون هرگونه حواشی و به سلامت برگزار گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان ادامه داد:رعایت اصول اخلاقی در تمامی مراحل زندگی لازم و در موارد خاص همچون انتخابات ضروری تر می باشد،از این رو کاندیداهای محترم و طرفداران آنان به این مهم توجه ویژه نماید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.