امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۳/۱۷ تعداد بازدید: ۱۴۴۳
print

خطیب نماز جمعه دورود گفتپرداخت سهام عدالت در آستانه انتخابات توهین به مردم است

امام جمعه دورود درخطبه نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان دورود برگزارشد، گفت:پرداخت سهام عدالت در آستانه ی انتخابات، افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان توهین به مردم است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین رضاحقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که مورخ ۸ اردیبهشت۹۶با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار شد،
ضمن دعوت همه مومنین به تقوا و پرهیزگاری، در خصوص تبیین یکی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص وعده های غیر عملی کاندیداها به مردم افزود: رهبر انقلاب خطاب به کاندیداها فرمودند از دادن وعده های غیر عملی خودداری کنید.
خطیب نماز جمعه دورود اذعان داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری هرکدام با کوله باری از وعده وارد عرصه ی انتخابات شده و در سخنرانی ها و نشست ها این وعده ها را بیان می‌کنند.
بحث سهام عدالت در آستانه ی انتخابات و تحول اقتصادی در یک مدت چند ماهه و دیگر مسائل کارهای شایسته ای است و باید انجام شود ولی رسیدن به این اهداف و برنامه ها به یک سازکار قانونی خاص نیاز دارد.
حقیان در ادامه تاکید کرد: تحقق این وعده ها نیاز به زمان و کار جدی دارد و همچنین موضوعاتی نیست که در یک سال و ۲ سال حل و فصل شود.
امام جمعه دورود با بیان اینکه سهام عدالت در آستانه ی انتخابات توهین به مردم است اذعان داشت: موضوع سهام عدالت در آستانه ی انتخابات، افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان توهین به مردم است.
وی در ادامه اذعان داشت: چرا دارید از این موضوعات استفاده ابزاری می‌کنید؟این کارها در شان یک کاندیدای ریاست جمهوری نیست؛ وعده خوب است ولی وعده ای که مبتنی بر اجرا باشد، نه اینکه مسائلی را بگوییم مثل گذشته بعد دائما توجیه کنیم که منظورمان این نبود و تفسیر و تحلیل کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.