امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۱۳ تعداد بازدید: ۶۱۷
print

 قانون گریزی یکی از معضلات جدی جامعه امروز است

امام جمعه دورود درخطبه نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان دورود برگزارشد قانون گریزی را یکی از معضلات جدی جامعه امروزعنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که مورخ ۱۲ آذر۹۵با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار شد، در خطبه های نمازپس از حمد و ستایش خداوند و دعوت مردم به تقوا و عمل نیک با بیان این که برای نظم و امنیت در نظام اجتماعی نیازمند قانون هستیم، گفت: قانون گریزی یکی از معضلات جامعه امروز است.

حجت‌الاسلام رضا حقیان با گرامیداشت روز قانون افزود:در سال ۱۳۵۸ در چنین روزی قانون اساسی جمهوری اسلامی به تصویب رسید و این روز در تقویم به نام روز قانون اساسی نامگذاری شد.
وی خاطرنشان کرد:انسان یک موجود اجتماعی است و به منظور تداوم حیات و رفاه نیازمند تشکیل اجتماع و جامعه است که برخی از انسانها در این اجتماع دارای تمایلات منفی متعددی هستند.
وی با تاکید بر این که قانون می بایست فصل الخطاب همه افراد جامعه باشد تصریح کرد:کشور ما در وضعیت خاصی قرار دارد که هرگونه قانون گریزی برای کشور مضر است و باعث بدبینی عامه مردم نسبت به حکومت اسلامی مبتنی بر شریعت می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از انرژی کشور صرف قانون گریزی می‌شود، افزود: در حالی که امسال می بایست همه ما در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم متاسفانه انرژی و وقتی که می بایست به این مهم اختصاص داده شود صرف خاموش کردن فتنه های قانون گریزان در کشور می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.