امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۷۸۱
print

مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است

خطیب نماز جمعه دورود:مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین رضاحقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که مورخ 15 بهمن95با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال سیاسی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران در این مدت بسیار کوتاه دستاوردهای بسیار عظیم و بزرگی در ابعاد عملی و نظری، بهداشتی و درمانی، علمی و اموزشی، نظامی و دیگر ابعاد داشته و مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است.

حقیان در ادامه تصریح کرد: کشور ما در گذشته و قبل از انقلاب از استقلال سیاسی به معنای واقعی برخوردار نبود و ما تحت استعمار فکری و سیاسی اجانب مخصوصا آمریکایی ها بودیم، با پیروزی انقلاب اسلامی این دستاورد بسیار عظیم با رهبری های حضرت امام (ره)، هوشیاری و بصیرت مردم، جان فشانی شهدا و رشادت ایثارگران و خانواده های آنان حاصل شد.

وی عنوان کرد: با حاصل شدن استقلال سیاسی منابع آمریکایی ها به خطر افتاد و به همین منظور و برای بازگشت به ایران و تسلط بر منطقه خاورمیانه تلاش های بسیار زیادی را انجام دادند.

امام جمعه دورود با اشاره به توطئه دشمنان برای مقابله با ملت ایران افزود: چهارده طرح ویژه و به اصطلاح امروزی ها دکترین خاصی را علیه ملت و نظام ما پیاده کردند که شاید با پیاده کردن این تئوری ها بتوانند دوباره به ایران برگردند و از این طریق مسلط بر خاورمیانه شوند و این درحالی است که آمریکایی ها در مواجه با شوری سابق از سه طرح استفاده کردند و به نتیجه رسیدند.
خطیب نماز جمعه دورود بیان داشت: به منظور مبارزه با انقلاب اسلامی و ملت ما چهارده دکترین را پیاده کردند. این طرح های خطرناک در مراکز راهبردی و مطالعاتی هفتاد گانه ی که در امریکا وجود دارد طرح و سپس به کنگره و رئیس جمهور امریکا داده می‌شود تا علیه ایران به کار بگیرد.

حقیان با اشاره به طرحی که امروز دشمن بیش از اندازه در حال کار کردن روی آن است افزود: بعد از تجربیاتی که کسب کردند دیدند از این راه ها و طرح ها و توطئه های مختلف نمی توانند به اهداف خود برسند و یک دکترین ویژه ای را طراحی و در دستور کار خود قرار دادند.
حقیان ادامه داد: از طریق رسانه های بسیار زیادی که در اختیار دارند با اعتبارات ویژه ای که در نظر گرفتند سعی می‌کنند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و با این بدبینی بتوانند مردم را در برابر نظام قرار دهند.
وی افزود: دشمن و مخصوصا نظام سلطه به سر کردگی امریکا یک هدف را از روز اول مشخص کرده و آن براندازی نظام است و به بهانه های مختلف می خواهد به این هدف نزدیک شود.
امام جمعه دورود افزود: به بهانه ی ازمایش موشک خرمشهر در یکشنبه گذشته چه جنجال هایی در جهان ایجاد کردند و می گفتند این ناقض قطعنامه 2231 و برجام است و به چه شکلی شروع کردند به یارگیری علیه جمهوری اسلامی ایران
وی اذعان داشت: دشمن قصد دارد ما را در برابر رهبری قرار دهد و ما باید بیشتر مواظب باشیم و با اتحاد و انسجام خود و با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن این توطئه و دکترین را نقش بر آب کنیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.