امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۳/۱۷ تعداد بازدید: ۶۳۹
print

برگزاری نماز جمعه در شهرستان سلسله

نماز الهی سیاسی،وحدت آفرین ودشمن شکن جمعه در شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نماز الهی سیاسی،وحدت آفرین ودشمن شکن جمعه همچون آدینه های قبل این بار نیز با حضور باشکوه مردم متدین وخداجوی شهرستان سلسله در مصلی این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام «صالحی» امام جمعه موقت شهرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج)، حضور گسترده مردم در جشن نیمه شعبان را نشان از پویایی فرهنگ مهدویت در بین آحاد مردم دانست و
اظهار داشت: دشمنان درصدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم هستند ودر این راستا از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا شعائر دینی و فرهنگ اسلامی به فراموشی سپرده شود اما حضور مردم در جشن‌ها و مراسمی همچون جشن نیمه شعبان، نشان می‌دهد که توطئه دشمنان ناکام مانده و مردم باورهای دینی و اعتقادی خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.
وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انتظار را شناخت ویژگی‌ها و صفات امام عصر(عج) و ترویج شناخت آن امام همام در جامعه ذکر و تصریح کرد: برای فرد منتظر، معرفت به امام زمان(عج) و شناخت علائم ظهور از ملزومات است تا بدینوسیله دچار خطا و اشتباه نشود و راه را گم نکند.
خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز لغو امتیاز تنباکو اشاره و بیان داشت: انگلیسی‌ها در آن دوران با حضور گسترده در ایران به تبلیغ دین مسیحیت می‌پرداختند و با نفوذی که در کشور داشتند، ضررهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بسیاری را متوجه کشور کردند که یکی از مهم‌ترین آنها، معاهده امتیاز تنباکو بود.

وی افزود: در این روزها بود که عالمی آگاه، مجاهد و زمان‌شناس همچون آیت‌الله میرزای شیرازی فتوای لغو این معاهده ننگین را صادر کرد و مردم نشان دادند که تابع دستورات روحانیان و علمای دین هستند.
حجت‌الاسلام صالحی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و ضمن تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات، این امر را موجب اقتدار و امنیت کشور خواند و ابراز داشت:یکی از سفارشات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست‌اندرکاران انتخابات، صیانت از آراء مردم است.
وی ادامه داد: هر کسی که به هر نحوی در این انتخابات شرکت دارد بایستی از آراء مردم که حق‌الناس است، حراست کامل نماید.
وی درادامه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین عوامل اقتدار ایران اسلامی ذکر و بیان داشت: دشمنان این نظام در چهار دهه گذشته از وجود سپاه و اقتدار روزافزون موشکی کشور ابراز نارضایتی می‌کنند چرا که این امر موجب قطع ید مستکبرین سلطه‌طلب از کشور شده و آنها را در برابر این نظام مقدس دچار ضعف کرده است.
حجت‌الاسلام صالحی تأکید کرد: به لطف خداوند بزرگ و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )، روز به روز بر توان موشکی و دفاعی کشور افزوده می‌شود و دشمنان این نظام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.وی ایران اسلامی را قدرت بلامنازع منطقه خواند و گفت: سران عربستان در یک سخن مضحک که نشأت گرفته از توهم محض است، گفتند که باید ناامنی را به داخل مرزهای ایران بکشانند که این حرف با موضع قاطع وزیر دفاع کشورمان روبه‌رو شد.
امام جمعه موقت الشتر در پایان خاطرنشان ساخت: سران عربستان بدانند که در صورت هرگونه تحرک علیه ایران اسلامی، بجز دو شهر مکه و مدینه، هیچ شهر دیگری در عربستان امن نخواهد بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.