امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۱۲۵
print

برگزاری نماز جمعه در مصلی شهرستان سلسله

نماز الهی سیاسی جمعه در مصلی شهرستان سلسله برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نماز وحدت آفرین والهی سیاسی جمعه  سومین باردر ماه مبارک رمضان ودر آستانه لیالی با فضیلت قدردر مصلی این شهرستان برگزارشد.

در این آیین معنوی که خیل عظیم مردم مومن وولایت مدارشهرستان سلسله  حضورداشتند حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه محترم شهرستان سلسله  در سخنانی با اشاره به ۱۹رمضان سالروز ضربت خوردن امام علی (ع)و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) در مورد ابعاد شخصیتی وسیره الهی سیاسی مولای متقیان امام علی (ع)مطالبی بیان نمود.
خطیب جمعه الشتر با اشاره به در پیش‌رو بودن شب‌های قدر و با بیان اینکه این شب‌ها را باید قدر دانست، گفت: شب‌های قدر انسان با تضرع و شب‌زنده‌داری و با استفاده از فضائل این ماه و این شب‌های مبارک، خودش را به خدا نزدیک می‌کند و بایستی تلاش شود تا از این شب‌های گرانقدر نهایت استفاده را در راستای خودسازی و اصلاح نفس داشته باشیم.
وی با اشاره به ۶تیرماه، سالروز سوء قصد منافقین به رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۰ ابراز داشت: منافقان و کوردلان تلاش داشتند تا چنین نعمات الهی در جامعه مسلمین وجود نداشته باشد اما تقدیر الهی، این بود تا این شخصیت بزرگ پس از رحلت امام(ره) برای اداره جامعه مسلمین در قید حیات باشند.
وی ادامه داد: شکر نعمت وجودی مقام معظم رهبری(دامه العزه العالی ) به تبعیت محض از فرامین و نصب العین قرار دادن دستورات ایشان است.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ۷تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی بیان داشت: روح جامعه اسلامی به عدالت است و اگر عدالت به درستی اجرا شود، زمینه ایجاد امنیت در همه بخش‌ها حاصل خواهد شد.وی با بیان اینکه امنیت اقتصادی، زیرساخت تحقق شعار سال است ادامه داد: امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی زیرمجموعه وضامن توسعه و پیشرفت است که الحمدلله در پرتو نورانی احکام اسلام جوانان ایران اسلامی علی‌رغم مشکلات این قسمت، در سنگر خدمتگزاری در قوه قضائیه حضور داشته و دغدغه تحقق عدالت را دارند.
وی با اشاره به رخدادهای منطقه گفت: برخی کشورهای منطقه سیاست‌های استکباری آمریکا را دنبال و اجرا می‌کنند و با توجه به چنین شرایطی که ایجاد کرده‌اند، باید منتظر سرنوشتی همچون سرنوشت صدام و حسنی مبارک برای آنان بود.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به روز جهانی قدس و لزوم حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ گفت: روز قدس به یمن تدبیر بنیانگذار این نظام مقدس، یک بسیج عمومی در جهت احیای امت اسلامی است و همه انسان‌های آزاده و بویژه مسلمانان در این روز بزرگ با اتحاد و همبستگی شعار حمایت از آزادی قدس را سر خواهند داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.