امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲۰ تعداد بازدید: ۶۲۹
print

دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان هراس دارند. ذات استکبار عهدشکنی است

امام جمعه موقت الشتر گفت: تنها رژیم صهیونیستی و آمریکاست که از تفرقه بین امت اسلامی سود می‌برند لذا با دسیسه و برنامه‌ریزی سعی دارند تا صفوف مستحکم مسلمین را از هم بگسلند.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهر الشتر در خطبه‌های روز جمعه با اشاره به آغاز هفته وحدت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محور وحدت خواند و اظهار داشت: وحدت دنیای اسلام همچون سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است. وحدت، تنها رمز پیروزی و سعادت ملت‌های مسلمان است و ایجاد همدلی و اخوت در میان مسلمانان، اهداف شوم دشمنان دین اسلام را خنثی هواهد ساخت.

خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه هر زمان که پیوندهای بین مسلمانان بیشتر شود، این اتحاد به شکل‌های مختلف در جهان نمود پیدا می‌کند، ادامه داد: دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان هراس دارند و از آن احساس خطر می‌کنند و تنها رژیم صهیونیستی و آمریکاست که از تفرقه بین امت اسلامی سود می‌برند لذا با دسیسه و  برنامه‌ریزی سعی دارند تا صفوف مستحکم مسلمین را از هم بگسلند.

وی در ادامه به ۲۵ آذر، روز پژوهش اشاره و بیان داشت: پژوهش و تحقیق، موتور محرک توسعه همه‌جانبه کشور است و برای رسیدن به اقتصاد پویا و فرهنگ پایدار همراه با ارزش‌های اسلامی، نیازمند توسعه علمی و پژوهشی هستیم.

خطیب جمعه الشتر در ادامه به سخن توهین‌آمیز مقامات انگلیس، گفت: ماهیت انگلیس، خدعه و نیرنگ است و آنها در مقامی نیستند که بتوانند در ارتباط با ایران اسلامی اظهار نظر کنند چرا که منشأ همه خباثت‌ها و تفرقه‌افکنی‌های منطقه، دولت انگلیس است لذا از دولت و مجلس انتظار می‌رود تا نسبت به سخنان توهین‌آمیز مقامات انگلیسی واکنش جدی داشته باشند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.