امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۵ تعداد بازدید: ۷۶۵
print

 مردم در ۹ دی چشم فتنه را کور کردند

امام جمعه الشتر گفت: اگر کسانی بخواهند از اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت افکار در جهت ایجاد تفرقه در جامعه گام بردارند، همان اهداف دشمنان را دنبال کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر در بخشی از سخنان خود به حماسه نهم دیماه سال ۸۸ اشاره و ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود همواره مورد طمع استکبار جهانی بوده و مستکبرین به هر نحوی تلاش داشته‌اند تا این نظام مقدس به بن‌بست برسد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود:جبهه استکبار با ابزار تحریم و تهدید نظامی در صدد وارد کردن خسارت به کشور بودند و فتنه ۸۸ نیز در همین راستا شکل گرفت.

وی با اشاره به حضور با بصیرت ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ در دفاع از نظام و رهبری، به اهمیت بصیرت اشاره و تصریح کرد: اگر بصیرت نباشد، جزء خواص هم باشی، لغزش خواهی کرد و راه را از بیراهه تشخیص نخواهی داد دشمن سوء استفاده خواهد کرد.

امام جمعه الشتر ادامه داد: فتنه ۸۸ مسأله کوچکی نبود چرا که هزینه کلانی برای نظام در بر داشت.آنچه زمینه‌ساز این فتنه شد، افتادن در دام بی‌بصیرتی و فراموش کردن خط و مشی انقلاب و امام(ره) و رهبری و قرار دادن خطی در مقابل خط رهبری بود.

خطیب جمعه الشتر تأکید کرد: اگر به دنبال خط امام(ره) هستیم، باید گوش به فرمان خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای مد‌ظله‌العالی باشیم تا در دام فتنه‌ها و حیله‌های دشمنان قرار نگیریم.

وی خاطرنشان ساخت: مردم با بصیرت ایران اسلامی وقتی دیدند که آتش فتنه‌ها شعله‌ور شده، در حمایت از انقلاب و آرمان‌های والای آن و در حفاظت از راه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و نیز در حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: این فتنه تلنگری بود که اگر به اندازه سر سوزنی از ولایت فاصله گرفته شود، دشمنان به همان اندازه به کشور ضربه خواهند زد.

وی در پایان تصریح کرد: در ۹ دی، مردم با خروش میلیونی خود، چشم نفاق و فتنه را کور کردند و در سایه ولایت فقیه، اجازه عرض اندام به فتنه‌گران در داخل و فتنه‌سازان در خارج را ندادند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.