امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ تعداد بازدید: ۶۳۷
print

مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود در صدد تفرقه در بین مردم و مسئولان هستند و مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه الشتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار دیرین امام و رهبری در سخنانی به بیان شخصیت برجسته ایشان و فداکاری‌ها و رشادت‌های ایشان برای به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فقدان چنین شخصیتی دل مردم قدرشناس ایران اسلامی را متاثر نمود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود در صدد تفرقه در بین مردم و مسئولان هستند و مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در رسانه‌های متعدد و گوناگون برای به انحراف کشیدن جامعه اسلامی، گفت: امروز در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای و با حمایت مستقیم دشمنان اسلام تلاش می‌شود تا به اسم اسلام و پیامبر اسلام(ص)، اذهان عمومی امت اسلامی را منحرف سازند تا بدین وسیله در بدنه جامعه اسلامی، شکاف و تفرقه بیاندازند.

حجت‌الاسلام موسوی هدف استکبار جهانی از ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی را تأمین منافع مستکبرین دانست و ابراز داشت: هدف اصلی جبهه کفر و نفاق از تفرقه، تأمین منافع استکبار است لذا همگان بایستی در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.