امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۱۲۰
print

نبود سیلو در سلسله مهم‌ترین مشکل بخش کشاورزی است

امام جمعه موقت شهرستان سلسله نبود سیلو را مهم ترین مشکل گندمکاران این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهرستان سلسله در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه نبود سیلو درشهرستان سلسله مهم‌ترین مشکل بخش کشاورزی این شهرستان است  گفت: مسئولین باید به فکر ساخت سیلوی ذخیره گندم در شهرستان باشند تا کشورزان مجبور نباشند با تحمل زحمات و هزینه فراوان محصول خود را به سایر شهرهای دوردست ارسال کنند.
حجت‌الاسلام «صالحی» در ادامه  با اشاره به ۳۱مرداد، روز صنعت دفاعی گفت: این روز، روز یأس دشمنان نظام اسلامی و تیری زهرآگین بر تابوت تحریم‌ها و تهدیدات زورگویانی است که با تحمیل جنگ‌های نابرابر، به دنبال سقوط انقلاب اسلامی ایران بودند.
خطیب جمعه الشتر ابراز داشت: دانشمندان صنعت دفاعی کشور با تبعیت از امام و مقتدای خود، مقام معظم رهبری و نیز با تأسی از شعار «ما می‌توانیم» توانستند با طراحی محصولات نوین در صنعت دفاعی بر اساس مقتضیات زمان در ارتباط با جنگ نرم و جنگ سخت، تهدیدات دشمنان را برای همیشه خنثی کنند.
وی در ادامه به روز جهانی مساجد اشاره و بیان داشت: مسجد، نهادی استوار و برگرفته از تمدن اسلامی است.و مکانی معنوی،نورانی  و کانون اصلی ترویج، تبلیغ و تربیت اجتماعی اسلام می‌باشد.
وی ادامه داد: مساجد هم باید به لحاظ ساخت و ساز در شهرها و روستاها در اولویت آبادانی و توسعه باشند و هم اینکه مردم بایستی حضور خود در مساجد را پررنگ‌تر نمایند چرا که هر چه حضور مردم در مساجد بیشتر باشد، موجب یأس بیشتر دشمنان خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز پزشک اشاره و تصریح کرد: پزشکی و طبابت از دیدگاه اسلام، یک شغل مقدس است.حجت‌الاسلام صالحی افزود: بر اساس باورهای دینی، پزشکان جامعه اسلامی بایستی به کار خود به‌عنوان یک رسالت نگاه کنند و نه شغل.

خطیب جمعه الشتر در ادامه با اشاره به آغاز هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ابراز داشت: هفته دولت فرصتی برای مرور داشته‌های دولت شهید رجایی و کوشش آن شهید بزرگوار در جهت رسیدگی به مردم وبخصوص قشر محروم جامعه است.
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، دو الگوی خدمت‌رسانی مجاهدانه به مردم هستند، خاطرنشان ساخت: منافقین کوردل چشم دیدن این دو یارمجاهد حضرت امام(ره) را نداشتند لذا آنها را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: مسئولین جامعه ما بایستی با تأسی از راه و سیره این دو شهید بزرگوار، به طرز شایسته‌ای به مردم خدمت‌رسانی نمایند و در خدمت به محرومین و مستضعفین، از هم سبقت بگیرند.
امام جمعه موقت الشتر در ادامه به خنثی‌سازی توطئه تروریست‌های منافق در برخی شهرهای کشور اشاره و بیان داشت: گروه‌های تکفیری با اشراف اطلاعاتی نیروهای خدوم نظام، در اهداف خود ناکام شدند.
وی افزود: ملت ایران، عاشق نظام اسلامی و تابع امر ولی فقیه هستند و در دفاع از آرمان‌ها و مرزهای اعتقادی و جغرافیایی کشور، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
وی در پایان با اشاره به فصل برداشت گندم وبرداشت  25000تن گندم از طرف کشاورزان شهرستان سلسله، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بزرگ شهرستان در تولید گندم، شایسته است تا مسئولین به فکر ساخت سیلوی ذخیره گندم در شهرستان باشند تا کشاورزان مجبور نباشند با تحمل زحمات و هزینه فراوان محصول خود را به سایر شهرهای دوردست ارسال کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.