امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲۸ تعداد بازدید: ۷۹۶
print

وحدت کلمه عامل پیشرفت کشور است

امام جمعه الشتر: وحدت کلمه در رأس امور است، اختلافات سلیقه‌ای احزاب نباید بهانه‌ای برای ایجاد تفرقه در جامعه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، ماندانا قنبری رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی سلسله با اعلام این خبر گفت: حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، به هفته وحدت اشاره و اظهار داشت: مستکبرین در طول تاریخ به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف مستحکم مسلمانان بوده و هستند.

خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه وحدت باید در همه امور در رأس قرار گیرد، بیان داشت: گروه‌ها و احزاب مختلف نباید اختلاف سلیقه‌ای را بهانه‌ای برای ایجاد تفرقه در بین مردم قرار دهند بلکه باید با موضوع قرار دادن اتحاد و همدلی در راستای پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنند و از اختلافات حاشیه‌ای دوری گزینند چرا که تنها دشمنان هستند که از تفرقه بین مردم و مسئولین سود می‌برند.

وی تصریح کرد: تعداد احزاب در کشور که بر اساس قانون اساسی تشکیل شده و خطوط قرمز نظام را رعایت می‌کنند، هیچ اشکالی ندارد اما اگر کسانی بخواهند از اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت افکار در جهت ایجاد تفرقه در جامعه گام بردارند، همان اهداف دشمنان را دنبال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه عامل ایجاد اتحاد و برادری بین همه مسلمانان است، تأکید کرد: همگان بدانند، کشوری که در رأس آن ولایت فقیه وجود دارد، هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد و ملت نیز هیچ‌وقت راه را گم نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به آزادی حلب به دست مجاهدین اسلام، گفت: بسیاری از کشورها با حمایت از گروه‌های تکفیری و داعش در صدد ضربه زدن به جبهه مقاومت و ملت سوریه بودند اما در سایه وحدت و برادری و با تکیه بر فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله) بینی تکفیری‌های تروریست به خاک مالیده شد و استکبار و ایادی آنان در منطقه شکست سنگینی را متحمل شدند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.