امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۷ تعداد بازدید: ۹۰
print

 ولایت‌ فقیه، عمود خیمه نظام و رمز موفقیت کشور در برابر توطئه استکبار است

امام جمعه الشتر گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار مقابله باتهدیدات دشمنان، ولایت‌پذیری است؛ مقوله‌ای که در هشت‌سال دفاع مقدس، عامل پیروزی ما بر دشمن شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان  حجت‌الاسلام  سید سجاد موسوی امام جمعه محترم شهرستان سلسه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک عید غدیر، به اهمیت این مسأله اشاره و اظهار داشت: واقعه غدیر، صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه غدیر یک فرهنگ است.
وی با بیان اینکه غدیر نشانه و رمز تداوم خط نبوت است، افزود:غدیر، نشانه و رمزی است که پس از ۱۴ قرن، نه تنها از اذهان مسلمانان محو نشد بلکه بیشتر از پیش در قلوب مسلمانان جای گرفت.
خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه جامعیت اسلام به ولایت امیرالمومنین علی(ع) است تصریح کرد: دین مبین اسلام زمانی کامل شد که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام دست حضرت علی علیه‌السلام را بالا بردند و گفتند من کنت مولاه، فهذا علی مولاه.
حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: امروز جامعه نیاز به سیره علوی دارد و اقتدار و امنیت کنونی کشور مدیون تبعیت از سیره علوی است.
امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: اگر دیروز دشمن با سلاح و ابزار جنگ سخت به میدان مقابله با نظام اسلامی آمد، امروز نیز با سلاحی به نام جنگ نرم به میدان آمده و لازم است تا فرزندان ملت با تبعیت از ولایت فقیه و برخورداری از بصیرت، به مقابله با توطئه دشمنان در این حوزه بپردازند چرا که جنگ فرهنگی دشمن، سخت‌تر از جنگ تحمیلی هشت‌ساله است و استکبار برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی آحاد جامعه با تمام ابزار و امکانات خود به میدان آمده است.
وی به شاخص‌های پیروزی در جنگ علیه دشمن پرداخت و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین ابزار مقابله با تهدیدات دشمنان، ولایت‌پذیری است؛ مقوله‌ای که در هشت‌سال دفاع مقدس، عامل پیروزی ما بر دشمن شد.خطیب جمعه الشتر ولایت‌پذیری را رأس همه امور ذکر و تصریح کرد: ولایت‌ فقیه، عمود خیمه نظام و رمزموفقیت کشور دربرابر توطئه استکبار است حجت‌الاسلام موسوی داشتن روحیه شهادت‌طلبی را از دیگر شاخص‌های پیروزی در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان ساخت: داشتن روحیه ایثارو فداکاری، عامل مهمی در شکست دشمنان نظام بوده و هست و این شاخص، از ضروریات مقابله با دسیسه‌های مستکبرین می‌باشد.
وی در ادامه به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره تصریح کرد: جامعه موفق، آن جامعه‌ایست که آموزش و پرورش خوبی داشته باشد چرا که در اینصورت جامعه به کمالات خواهد رسید.
خطیب جمعه الشتر در پایان یادآور شد: با توجه به آغاز سرشماری نفوس و مسکن، لازم است تا همگان آمار و اطلاعات دقیقی در اختیار مسئولان ومتولیان امر قرار دهند تا بر پایه آمار و ارقام صحیح و بر اساس نیازهای جامعه، برنامه‌ریزی صورت پذیرد چرا که پیشرفت جامعه در گرو وجود اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.