امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ تعداد بازدید: ۸۳۰
print

اقامه نماز جمعه  شهرستان کوهدشت

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی،امام جمعه شهرستان اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی،امام جمعه شهرستان کوهدشت،با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشان بیان کرد: ما با حضور حماسی در راهپیمایی 22بهمن به جهانیان نشان می دهیم که به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند هستیم و از مواضع حق طلبانه خود عقب نشینی نمی کنیم.

وی افزود:در یوم الله 22بهمن طاغوت به زیرکشیده شد و بیرق الله در کشور به اهتزاز درآمد و جنود حق بر جنود شیطان پیروز شد. حکام مستبد آل خلیفه از انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام طاغوتی در ایران درس بگیرند.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی افزود: جسارت اهانت به ساحت علما و روحانیان شیعه بحرین بدون پاسخ نخواهد ماند و همین ظلم ها و اهانت ها ریشه حکام جبار آل خلیفه را خواهد سوزاند.

امام جمعه کوهدشت در ادامه گفت: حکام آل خلیفه فراموش نکنند اهانت به روحانیان شیعه و امام راحل از سوی رژیم پهلوی منجر به اعتراض ها و سرنگونی رژیم دو هزار و 500ساله سلطنتی در ایران شد.

وی حمایت قاطع خود را از مبارزات بحق مردم بحرین و رهبر نهضت اسلامی این کشور اعلام کرد و گفت: کسانی که به خیال خام خود تصورمی کنند می توانند با سرکوب و کشتار بی رحمانه مردم، خود را نجات دهند و وی در ادامه با گرامیداشت 19بهمن روز نیروی هوایی گفت: 19بهمن افتخاری همیشگی را برای نیروی هوایی رقم زد و در تاریخ معاصر ایران ثبت و ضبط شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی افزود: عظمت بیعت کارکنان نیروی هوایی با نهضت اسلامی به این بود که هنوز رژیم طاغوتی سرنگون نشده بود و خطرات زیادی برای همافران،افسران و فرماندهان نیروی هوایی داشت.وی گفت: با پیوستن بدنه اصلی نیروی هوایی به انقلاب اسلامی و مبارزات بحق ملت ایران، رژیم از درون متلاشی شد کمر آن شکست.

وی گفت: اعلام وفاداری نیروی هوایی به انقلاب و رژه تاریخی آنان از مقابل امام خمینی(ره) به منزله تیر خلاصی بود که بر پیکره طاغوت شلیک شد و به فاصله سه روز، اثر این کار جهادی به پیروزی نهایی ملت ایران منجر شد.

امام جمعه کوهدشت در خطبه نخست نماز ضمن دعوت خود و همگان به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات، سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.وی با شمردن بخشی از فضائل و مناقب حضرت زینب(س) و عقیله بنی هاشم، به نقش آن حضرت در کربلا و سرپرستی اسیران و سخنرانی آن حضرت در مجلس ابن زیاد و یزید اشاره کرد و گفت: همه بخصوص بانوان ما باید از آن حضرت درس شجاعت، پاکدامنی، حجاب، متانت و صبوری بگیرند و زندگی حضرت
زینب (س) را الگو قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش روز افزون طلاق در جامعه ابراز تاسف کرد و گفت: طلاق برای امنیت روحی و
روانی جامعه خطرناک است.آیت الله موسوی جزایری از اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شده ابراز نگرانی کرد و افزود:بسیاری از مفسده ها و آسیب های اجتماعی از ناحیه فراموشی امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه کوهدشت گفت: حل بسیاری از مفسده های اجتماعی توسط دولت امکان پذیر نیست و باید مردم در حل معضلات اجتماعی وارد میدان شوند.
..

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.