امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲۰ تعداد بازدید: ۵۶۶
print

اقامه نماز جمعه ۱۹ آذر شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه این شهرستان

نمازعبادی وسیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت درمصلی نماز جمعه مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛نمازعبادی وسیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم طهماسبی امام جمعه محترم شهرستان کوهدشت در مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی برگزار گردید.

امام جمعه کوهدشت درخطبه اول ابتدا خود وسپس نمازگزاران رابه رعایت تقوا وپرهیزکاری دعوت کرد ایشان در قسمتی از سخنان خود در خطبه اول گفت: بعداز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام،درچنین روزی امام مهدی علیه السلام به ولایت عهدی برگزیده شد امام زمان ۷۴سال غیبت صغرا داشت وچهار نایب داشتند وبه آنها تاکید فرموده اند زیاد دعا کنید برای فرج من،زیرا اگر بخواهید کارهای تان انجام شود برای ظهور دعا کنید،امام زمان هم منتظر ند واین انتظار به آماده شدن و دعای واقعی ما بستگی دارد. امام زمان هم مانند مامنتظر است،ماباید با تقوا و خودسازی انتظار فرج را فراهم کنیم.
امام جمعه کوهدشت در خطبه دوم به مناسبت های هفته پرداخت و در رابطه با برجام گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند براینکه آمریکا مورد اعتمادنیست و بدعهدی خواهد کرد می بایست گام به گام همراه با برداشتن تحریم ها دولت محترم نیز اقدام می کرد،متاسفانه اینچنین نشد و ایران تعهدات خود با ازبین بردندسرمایه های ملی و هسته ای انجام داد، و دیدم که چه دشمن جنایتکار و بد عهدی بود آمریکا.
ایشان در رابطه با شهدای حرم نیز گفتند همان گونه که رهبرفرزانه انقلاب بارها تاکید داشتند و دارند حرمت و عزت این شهدا بسیار بالا است واگراین مجاهداتها وشهادت ها نبود اکنون باید در مرزهای جمهوری اسلامی با آنها می جنگیدیم.
ایشان از کسبه وبازاریان و اداراتی که با بنر ونصب پلاکارد و پذیرایی از مردم به مناسبت ولایت عهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه اقدام کرده بودند تقدیر و تشکر کرد وگفت خوب است که ادارات شهرستان در مناسبت  های مذهبی همه باهم دراین مراسمات شرکت فعال داشته باشند.
سخنران قبل از خطبه ها حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی بود که در رابطه با امامت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف به تفصیل سخنرانی کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.