امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ تعداد بازدید: ۱۰۶۷
print

برگزاری نماز جمعه ۲۴ دیماه ۹۵ شهرستان کوهدشت

نماز عبادی سیاسی دشمن شکن جمعه ۲۴ دیماه ۹۵ شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان اقامه شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،نماز عبادی سیاسی دشمن شکن جمعه ۲۴ دیماه ۹۵ شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان اقامه شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان در خطبه اول نماز جمعه،ضمن توصیه و سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت به تحلیل نقش روحانیان شیعه در بیداری اسلامی و دین آگاهی در جامعه پرداخت.

وی در ادامه از خدمات ارزشمند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مبارزات قبل از انقلاب و در پیروزی انقلاب و دوران سازندگی تجلیل کرد.وی در ادامه افزود: حضور با شکوه مرم در مراسم تشییع تدفین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی احترام به جمهووری ابران و شخص ایشان بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان کوهدشت در خطبه دوم به بیان مسائل و مناسبتها های روز جامعه و اوضاع و احوال منطقه و جهان اسلام پرداخت.

حجت‌الاسلام طهماسبی پیروزی مردم سوریه در حلب و مردم عراق در موصل را شکست سختی برای استکبار و حامیان داعش دانست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.